Undervisning

Undervisning og kursus i konflikthåndtering

Kursus i konflikthåndtering

Alle håndterer konflikter i dagligdagen. Kan vi blive bedre?

Få indblik i teorien bag konflikten. Hvorfor gør vi som vi gør?

På dette kursus bruges kuristernes kundskaber forenet med teorien til at se på de svære konflikter

Den svære samtale

Ofte ved man godt, om en kommende samtale måske vil blive konfliktfyldt.

Blive bedre til at planlægge mødet og få nye aspekter med i din forberedelse.

Når konflikter bliver farlige

På nogle arbejdspladser udgør konflikter en sikkerhedsrisiko.

Hvad bidrager til deeskalation og hvorfor?

Bestyrelsessamarbejde

Valgte bestyrelser kan ofte ende med en sammensætning af medlemmer med vidt forskellige profiler og visioner .

Hvad gør samarbejdet bedre? Hvordan gør man forskelligheder til en styrke?

Kundeservice - "Klageservice"?

Mange kundeservicemedarbejdere oplever det som et stort pres, når kunderne klager. Få redskaber til at håndtere de svære situationer konstruktivt.

Vores kurser

Alle vores kurser bliver sammensat efter kundens behov. Denne side giver blot nogle få eksempler på vores kurser